Garantijas stāvokliss

  1. Ierīces garantijas talonā norādītais garantijas laiks tiek aprēķināts no pārdošanas datuma. Garantijas laikā tiek novērsti defekti, kas radušies montāžas kļūdu vai nekvalitatīvu materiālu dēļ.
  2. Garantijas serviss tiek nodrošināts, ja tiek uzrādīta garantijas karte. Karte, kurā vismaz viena aile ir tukša vai kurā nav pārdevēja paraksta un zīmoga, tiek uzskatīta par nederīgu.
  3. Intensīvas lietošanas ierīces jānodod pārbaudei ik pēc 3 mēnešiem vai saskaņā ar ražotāja ieteikumiem.
  4. Garantija netiek sniegta šādos gadījumos:
    • Ierīce nav lietota saskaņā ar instrukcijā norādītajiem darbības nosacījumiem;
    • Ierīce ir mehāniski vai citādi bojāta.
    • Kļūme ir radusies pārsprieguma vai pārsprieguma dēļ (klienta vainas dēļ);
    • Ierīces izmantošana paredzētajam mērķim
    • autonomo daļu nodiluma dēļ (ogles birstes (ogles), vadi, akumulatori, savienotāji, instrumentu turētāji utt.);
    • par bojājumiem, ko radījuši svešķermeņi, materiāli, šķidrumi;
    • Dabas katastrofu izraisīti traucējumi (zibens, plūdi utt.)
    • Bojājumi, kas norāda uz ierīces pārslodzes pazīmēm;
    • Defekti, kas radušies tādu materiālu vai rezerves daļu izmantošanas dēļ, kas nav oriģinālie vai nav ieteikuši ražotājs.
    • ja ierīce ir remontēta ne-ražotāja autorizētā servisa centrā;
    • ja ierīce ir izjaukta vai citādi ietekmēta;
    • Savlaicīga obligātās profilaktiskās apkopes neveikšana, ja to norādījis ražotājs.

Preču atgriešana

Patērētāju iegādāto preču atgriešanas pamatā ir 2014.g. 22. jūlijs Ar Lietuvas Republikas valdības lēmumu Nr. 738 “Par Lietuvas Republikas valdības 2001. gada Jums nav jānorāda atteikuma iemesls. Preci varat atgriezt šādos veidos:

  • atnesot uz UAB Minaras veikalu.
  • ar pakomāta DPD kurjera starpniecību.

Visas izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, sedz pircējs. 

Preces tiek apmainītas un atgrieztas pēc pircēja rakstiska pieprasījuma, iekļaujot detalizētu pasūtījuma informāciju: pasūtījuma numurs, datums, prece, cena, piegādes datums.

Atgriežot preci, jāiesniedz dokumenti, kas apliecina preces iegādi mūsu veikalā un preces garantiju apliecinošs dokuments, ja tāds ir. Pirkuma apliecinājums var būt kases čeks, pārdošanas čeks, PVN rēķins, rēķins, maksājumu kartes izraksts, maksājumu karšu lasītāja čeks u.c.

Ja neesat saglabājis preces pirkšanas-pārdošanas dokumentu, prece var tikt mainīta vai citas Jūsu iesniegumā norādītās prasības var tikt izpildītas tikai ar pārdevēja piekrišanu.

Atgriežamajai precei jābūt pilnībā saliktai, jāatdod tajā iepakojumā, kurā tā tika piegādāta. Iepakojumam jābūt nebojātam, tīram, pareizi sagatavotam un iepakotam. Atgriežamajai precei jābūt nelietotai, nebojātai, nezaudētai komerciālā izskata, ir saglabātas tās lietošanas īpašības, komplektā ar visu ražotāja sniegto dokumentāciju.

Mēs varam atteikties pieņemt preci, ja preces izskatā vai iepakojumā ir veiktas izmaiņas, kas nebija nepieciešamas preces apskatei, tai skaitā bojātas etiķetes, plīsušas aizsargplēves un caurspīdīga iepakojuma pārkāpumi, kas netraucētu lai pārbaudītu preci.

Ja preces iepakojuma bojājuma rezultātā preci vēlāk nav iespējams pārdot par tādu pašu cenu, neskarot cita preces pircēja tiesības iegādāties jaunu un nelietotu preci, šādas preces var atgriezt tikai savstarpēji vienojoties. līgums (piemēram, ja piekrītat kompensēt nolietojumu).

PASTABA. Jums nav tiesību mainīt savas domas un atcelt pasūtījumu, ja pērkat noteiktas preces tiešsaistē, piemēram, ja preces ir izgatavotas pēc pasūtījuma vai pielāgotas jūsu personīgajām vajadzībām.

Pārdevējam ir jāatgriež pircējam samaksātā nauda 14 dienu laikā pēc pircēja atgriezto preču pieņemšanas un izvērtēšanas.

Garantijas nosacījumi un preču atgriešana no Vācijas

Garantijas nosacījumi


UAB Minaras importē un pārdod Vācijā iegādātas eksponētas, lietotas vai bojātas preces bez ražotāja garantijas. Kolekcijas vecuma dēļ, preces tiek pārdotas ar ievērojamu atlaidi, kas parasti ir ap 30% no preces vidējās tirgus cenas. Katra prece tiek pārbaudīta Vācijā un atkārtoti pārbaudīta, ierodoties Lietuvā. Atkarībā no kastes deformācijas rakstura mazākas detaļas var izkrist vai deformēties kopā ar kasti. Preces izkārtojums iepakojumā var atšķirties no oriģinālā ražotāja izkārtojuma, var būt noplēstas etiķetes. Precēm var būt arī piegādes defekti vai citi preču defekti. Ja precei ir defekts vai defekts zīmēs, tās visas ir iekļautas preces aprakstā.

Preču atgriešana


Aprakstīts vai citādi norādīts defekts vai defekts nav pamats preces atgriešanai. Visas neapmierinošas kvalitātes preces tiek nomainītas vai atdotas saskaņā ar Ekonomikas ministra 2001.gadā apstiprinātajiem Atgriešanas un maiņas noteikumiem. 29. jūnijs ar rīkojumu Nr. 217. Atgriežot nekvalitatīvu preci, ir jāiesniedz tās iegādes dokumenti, tāpēc pircējam jāsaglabā UAB Minaras izrakstītais PVN rēķins un/vai preču pirkšanas-pārdošanas čeks, un, norēķinoties skaidrā naudā kurjeram pie piegādes un kases čeka čeka
Preces, kas atbilst preces aprakstam, ir labas un tās nevar atgriezt. Saskaņā ar noteikumiem, kas apstiprināti ekonomikas ministra 2001.g. jūnijs 29. d. ar rīkojumu Nr. 217 "Par Preču atgriešanas un apmaiņas noteikumu apstiprināšanu" neapmierina pircēja lūgumu nomainīt vai atgriezt kvalitatīvu preci, ja prece ir rotaļlieta vai spēle.


Labas kvalitātes preču atgriešana vai maiņa iespējama tikai ar pārdevēja piekrišanu un iepriekšēju vienošanos. Ja ir iespējama atbilstošas ​​kvalitātes preču atgriešana, atgriežot jāiesniedz pirkuma dokumenti. Preces ir jāatgriež pilnā komplektācijā, kā iegādātas un pareizi iepakotas. Šajā gadījumā preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs.

Lieliska cena

Atradāt lētāk? Rakstiet mums uz e-pastu info@minaras.lt un sarunāsim.

Ātra piegāde

Preces piegādā DPD kurjeri.

Drošs maksājums

Mūsu partneri garantē drošus naudas pārskaitījumus.

Droša iepirkšanās

Jūsu dati ir drošībā, mēs ievērojam visas nepieciešamās datu drošības direktīvas.

Konsultācijas

Sazinieties ar mums krievu valodā tel.: +37060020552 / angļu valodā tel.: +37066427040 vai e-pastu e-pasts info@minaras.lt .